Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 14:55:41 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/09596 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Laatre alevik, 72 Sangaste-Tõlliste 
tee// Kaljupi// Kesk tn 15// Kesk tänav L2// Kuivuse// Raadi// Suurfarmi// 
Vasikafarmi// Muhkva küla, Suurfarm-Tibiküla tee (Kesk tn 15, Vasikafarmi ja 
Kaljupi sideühendused) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 36 lg 5 pädev asutus 
kooskõlastab teatises märgitud ehitise või ehitamisega Transpordiametiga. 
Sidekaabel on kavandatud (82002:001:0016) 72 Sangaste-Tõlliste tee 
kinnistule, ning antud kinnistu kuulub riigiomandisse ning kinnistu 
volitatud asutus on Transpordiamet. Teatise alusel kavandatud sidekaabel on 
ette nähtud 72 Sangaste-Tõlliste tee (82002:001:0901) maantee 
kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27139333>  (menetlus nr: 
452896), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister